Mâncarea otrăvită

Cort_indianObosiţi de călătorie, un mic grup de creştini a ajuns într-un sat din Indonezia cunoscut prin practicile oculte. Acolo au primit de mâncare, dar creştinii se întrebau dacă nu era otrăvită. Atmosfera era încărcată şi puteri ale întunericului păreau să fie în apropiere. După ce au mâncat, un locuitor din sat a venit să le spună că mâncarea fusese otrăvită de marele vrăjitor. Acesta era sigur că până la asfinţitul soarelui toţi vor muri.

Creştinii s-au rugat intensiv, ca Dumnezeu să-i păzească şi să vorbească poporului indonezian. Spre dimineaţă a venit la credincioşi un om. Revoltat, dar şi plin de spaimă s-a aruncat la picioarele slujitorilor Mântuitorului şi a recunoscut că el era vrăjitorul care a otrăvit mâncarea şi a strigat: „Salvaţi-mă, salvaţi-mă! Eu sunt

vrăjitorul care am vrut să vă fac rău. Blestemul se va întoarce asupra mea. Aveţi milă de mine! Spuneţi-mi cum pot fi salvat din aceste lanţuri ale întunericului“.

Morala:

Prin Cuvântul lui Dumnezeu, acel om aflat sub stăpânirea întunericului a fost adus la lumina divină a cunoştinţei despre adevăratul Dumnezeu căruia trebuie să-i slujească orice om.

Lasă un răspuns

