Destinul

un_nou_nou_testament_400Un credincios a întâlnit într-o seară în drum spre casă un turc arătos. Acesta l-a întrebat: „Îmi daţi voie să vă prezic destinul?“. – „Bine“, spuse credinciosul, „dar mai întâi doresc să vă pun o întrebare pentru a verifica dacă într-adevăr îmi puteţi sau nu spune adevărul. Dacă puteţi să-mi preziceţi destinul meu, atunci cu siguranţă îl ştiţi şi pe al dumneavoastră. Unde veţi fi peste o sută de ani?“. Turcul, supărat de această replică neaşteptată, răspunse: „Ei, bine,

nu ştiu, dar lăsaţi-mă să vă citesc în palmă care va fi destinul dumneavoastră!“. Credinciosul a replicat: „Şi eu prevestesc destinul şi pentru aceasta mă folosesc de o carte. Răspundeţi-mi la întrebare şi vă voi prezice destinul: Credeţi în Domnul Isus, Fiul lui Dumnezeu?“. – „Nu, Hristos nu a fost Fiul lui Dumnezeu“, a replicat turcul. „Ei, bine“, spuse credinciosul şi scoase Noul Testament din buzunar, „atunci vă voi vesti eu destinul dumneavoastră. Această carte spune: «Cine crede în Fiul are viaţa veşnică; dar cine nu crede în Fiul nu va vedea viaţa, ci mânia lui Dumnezeu rămâne peste el». Acesta este destinul dumneavoastră. Vă aflaţi sub mânia lui Dumnezeu şi dacă nu veţi crede în Hristos, peste o sută de ani veţi fi în iad“.

Lasă un răspuns

