Totul s-a făcut nou

noul testamentMai demult mergeam deseori cu trenul de dimineață în orașul apropiat. Odată stăteam la fereastra deschisă, când un băiat mi-a oferit ziarul de dimineață. Băiatul avea o față foarte palidă, era subțirel și avea ochii mari, triști. După înfățișare se vedea că avea griji. I-am spus:

– Citești cu plăcere?

– O, da! a fost răspunsul prompt. Nu am șovăit, am luat repede Noul Testament și i l-am oferit cu rugămintea să-l citească măcar o dată.

Câteva săptămâni mai târziu călătoream iarăși cu același tren. Stăteam din nou la fereastra deschisă și așteptam plecarea. Chiar atunci

l-am recunoscut pe băiatul cu ziarele. Când l-am privit mai de aproape, am observat că s-a petrecut o schimbare cu el. Atunci m-a observat și el. Îndată a venit la mine și mi-a strâns mâna.

– M-am gândit mult la dumneavoastră. Vă sunt așa de recunoscător! Micuța carte a făcut totul nou la noi! Prima dată am citit-o eu. Apoi a citit-o și tatăl meu. Pe atunci, el nu avea un serviciu. După aceea a citit-o și mama mea. Ce a mai plâns! Știți – tatăl meu a fost bețiv, dar acum, acum totul este altfel la noi. Acum, totul merge bine.

A devenit și la tine totul nou?

Lasă un răspuns

